Perth-Fremantle-Kalberri-Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu Perth-Fremantle-Kalberri-Denham - Reisverslag uit Denham, Australië van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu

Perth-Fremantle-Kalberri-Denham

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Arno

18 Juni 2015 | Australië, Denham

Jaja onze reis is nu echt begonnen. We hebben niet veel Wifi, dus nu even een verslag. De campings hierna zijn nog meer afgelegen, dus waarschijnlijk voorlopig weinig nieuws. Maar geen nieuws is goed nieuws:-) We zijn nu in Denham aan Shark Bay. We hebben hier veel dolfijnen (tot aan het strand in Monkey Mia) gezien, maar Lennard vond de pelikanen leuker. Zoals de naam al zegt, hebben we ook sharks gespot en hebben Lennard en Arno blowfish gevangen ( kun je overigens niet eten, want hij is giftig..., dus toch maar een kangoeroe-worst op de barbie (BBQ), sorry...:-)).
Het was even wennen in onze trooper met tent op het dak en in het begin koude nachten en een keer inpakken in stromende regen ( ja ach, had niet anders verwacht, Arno heeft wel vaker minder weer op vakantie;-)). Maar het is nu prachtig weer en Arno zet de tent in record tijd op.
We gaan nu verder naar het Nigaloo rif om te gaan snorkelen. Ben benieuwd! Of te wel, het is top. Lennard wilde vandaag wel naar NL .... Om zijn Duplo te halen en dan weer terug te vliegen naar Australie:-) groetjes vanuit Down Under!

• 18 Juni 2015 - 18:10

Tom:

He OZ'ies
    Klinkt allemaal fantastisch...krijg gelijk flashbacks van toen ik er was :) Ningaloo Reef is ook erg leuk. Als ik me niet vergis heb je daar mooie lagunes met zeeschildpadden enzo...zeker de moeite waard. Je zou er zelfs whalesharks kunnen spotten, maar dan moet je in het juiste seizoen zitten. Have fun daar en ben benieuwd naar de rest van de verhalen :)

Groetjes,

Tom

• 19 Juni 2015 - 14:08

Els Doeleman:

Klinkt lekker avontuurlijk, veel plezier en mooi weer, hartelijke groet, Els