Ningaloo reef- Red Bluff en Exmouth - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu Ningaloo reef- Red Bluff en Exmouth - Reisverslag uit Exmouth, Australië van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu

Ningaloo reef- Red Bluff en Exmouth

Door: caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Arno

25 Juni 2015 | Australië, Exmouth

De laatste dagen zaten we zonder Wifi en zelfs zonder bereik... maar nu weer even Wifi in Exmouth. We zitten nu aan het Ningaloo reef. Een koraalrif aan de westkust. Het is prachtig. De eerste dagen gingen we back to basic in Red Bluff. Een camping alleen bereikbaar met 4WD, geen water en top surf locatie (als je een pro bent en niet tegen de rotsen belandt:-)). Het was een unieke ervaring een enorme campingplaats en uitzicht op zee terwijl je de walvissen voorbij ziet trekken. Ook Lennard heeft zich goed vermaakt: vissen met papa en springen in de golven. En drie dagen niet douchen, heel cool...:-)
Daarna zijn we verder getrokken naar Exmouth. Daar hebben we gesnorkeld en kon Lennard meekijken via een raampje in zijn surfboard. Helaas niet gezwommen met whale sharks, we vonden EUR 800 iets te gortig.... We gaan morgen verder langs de kust, nieuwe avonturen beleven...