Whitsunday- Mission Beach- Cairns - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu Whitsunday- Mission Beach- Cairns - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Caroline en Arno - WaarBenJij.nu

Whitsunday- Mission Beach- Cairns

Door: Caro

Blijf op de hoogte en volg Caroline en Arno

13 Augustus 2015 | Nederland, Rotterdam

Hoi allemaal,
inmiddels zijn we alweer terug in NL en lekker aan het werk :-) Maar ik wil jullie het allerlaatste resiverslag niet onthouden. Ik was gebleven bij de boottocht in Whitsunday. Met 4x 400pk over de oceaan naar het mooiste witte strand dat ik ooit gezien heb en daarna snorkelen en alle kleuren vissen bewonderen, wederom prachtig.
Na Whitsunday zijn we via Mission Beach, de Atherton Tablelands en Millaa Millaa falls doorgetrokken naar Cairns.
Na 2 maanden reizen en bijna 10.000 kilometer hebben we besloten toch maar niet nog verder te reizen naar de Daintree National Forest, maar 3 dagen 'uit te rusten' op een camping met 3 (!) zwembaden, een waterspeeltuin en 'the world's largest jumping pillow' :-) net buiten Cairns.
Vanuit hier hebben we nog wel tripjes ondernomen naar Cairns met het mooie openbare zeewaterzwembad en een crocodile farm , waar we ook kangoeroes, wallabies en koala's hebben geaaid.

En nu zit het erop.... twee maanden zijn voorbij gevlogen en het was fantastisch. Gister checkte ik nog even onze (veel te hoge) creditcard uitgaven en besefte ik me hoeveel plekken we zijn geweest en hoeveel mooie dingen we hebben gedaan, die we niet snel zullen vergeten.
Ik zag dat velen onze reisverslagen hebben gevolgd, erg leuk!
Tot snel weer, in levende lijve in NL :-)

• 14 Augustus 2015 - 04:02

Jacqueline Doeleman:

Lieve famile,

Wat een leuke foto's temeer daar we jullie weer in levende lijve hebben meegemaakt! We hebben jullie kaart met Lennard's crocodile ontvangen! Bedankt!

Gelukkig dat het Noorden van de oostkust jullie wat vriendelijker gezind was wat het weer betrefd. Wij hebben al een weekje een voorproefje van lente weer en jullie hoog zomer in Nederland zo te zien! Lennard zal ook wel blij zijn weer thuis te zijn!

Nogmaals namens ons allen, bedankt voor jullie bezoek!
    Groetjes aan jullie viertjes van alle aussie Doelemannen,
    Love Ko en Jacquie